Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 maja 2012

oczy

116 x 20 mg = 2320 mg, powoli zbliżam się do 100 dniówki ;)

wszystko ok, bo buzia czysta, 
ze skutków ubocznych bardzo dało się wczoraj odczuć pieczenie i podrażnienie oczu, na nic moje nowe krople nawilżające Benein (ok.20 zł), ratowałam się okładami z rumianku i plasterków z ogórka, na szczęście dziś już się wszystko unormowało, koniecznie muszę kupić okulary przeciwsłoneczne, bo do tej pory nie miałam potrzeby ich nosić, myślę że przyda mi się też czapka z daszkiem. Będę też poszukiwać idealnego kremu z filtrem, bo podkładów nie mogę i nie używam :/ eh, ta moja wrażliwa buźka, sam trądzik to byłby pikuś, bo to jak widać łatwo wyleczyć.

-nosek podleczony, codziennie nawilżam go teraz maścią lub oliwką od środka, przy pomocy patyczków kosmetycznych, suche usta ciągle mi towarzyszą ,alantan plus maść dobrze sobie z nimi radzi, a do przemywania buźki, mój ukochany napar z rumianku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...