Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 lipca 2014

2 lata po leczeniu trądziku

W zasadzie mogę tak napisać, bo nic się u mnie nie zmienia, za to ja zmieniam się cały czas.
Znajdziecie mnie teraz pod nowym adresem onatujest.blogspot.com, tam dodałam skróconą historię leczenia. Nadal śmiało można pytać, lubić i dołączyć do mnie, czyli wyleczonych i szczęśliwych.

onatujest
pozdrawiam kiedyś ja, dzisiaj ona, a tak naprawdę, to Weronika

PS. szkoda, że już forum izotek nie istnieje, ale macie mnie :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluje wyleczenia! Ja miałem problemy ze świądem, ale pomogła mi specjalistyczna odzież z firmy http://www.dermasilk.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam polecam strone stop-acnes.com tam jest do pobrania poradnik którym wyleczyłam trądzik jest naprawdę niesamowity wyleczyłam go w naturalny sposób , z twarzy i cała teraz nie mam żadnego pryszcza

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekty jak widać utrzymują się :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ładnego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt, też długo męczyłam się z trądzikiem i próbowałam chyba wszystkich dostępnych w sklepach metod. Dopiero, gdy udałam się do lekarza dermatologa z http://medicus.com.pl/ to udało mi się wyleczyć trądzik. Jest to świetna klinika we Wrocławiu, gdzie mają do dyspozycji mnóstwo nowoczesnego sprzętu do badań.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trądzik da się wyleczyć, ale jakim kosztem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy problemach z cerą zapraszam na http://klinikajaneczko.pl/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...