Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 lutego 2012

Aknenormin 400 mg

dzień 4 , 20 mg x1
przed -po 30 dniowej kuracji antybiotykiem Tetralysal



po 14 dniach( z 9 dniową przerwą ) 400 mg



skóra sucha delikatnie się łuszczy , ale już nie świeci, jak to miała w zwyczaju, brak podskórnych grudek, tylko pojedyncze pryszcze, i gojące się stare zmiany, jeszcze jeden + mniejsze przetłuszczanie włosów, kiedyś już na drugi dzień miałam nieświeże, więc myłam co 2 dni a teraz mogę myć 2 razy w tygodniu, nie wiem czy się nie za wcześnie cieszę Uśmiech ale to optymistyczny początek, zauważyłam też że oprócz suchych ust, paznokcie mi się rozdwajają ,ale da się z tym żyć .

minimalna dawka na kg masy ciała to 120 mg /kg

obliczenia 120 mg x 45 kg = 5400 mg/kg /20 mg = 270 dni / 30 dni =  9 m-cy

jak sobie wyliczyłam przy moje wadze 45 kg, musiałabym brać codziennie 20 mg przez 9 miesięcy żeby zakończyć kurację , ale myślę że w moim przypadku będzie to szybciej, zobaczymy.

3 komentarze:

  1. Jak obliczyc dawke 20 mg przy wadze 57 kg????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 120 mg x 57 kg = 6840/ 20 mg (jeśli taka jest twoja stała dawka dzienna)= 342 dni czyli prawie cały rok musisz brać po 20 mg, żeby tą dawkę minimalną 120 mg/kg przyjąć, ale to nie jest reguła, ja tyle nie przyjęłam, a trądzik nie wraca.

      Usuń
  2. ja biorę od 18 kwietnia jutro mam wizytę co dalej a obecnie przyjmuję 40 mg dziennie a warzę 70 kg

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...