Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 lutego 2012

Aknenormin powrót

dzień 21 (9 dniowa przerwa) czyli zaczynam od początku dzień 1- Aknenormin 20 mg x 1

wracam do brania ;) jak to brzmi ;) teraz jak mnie ktoś zapyta ,co bierzesz ? to mogę mu śmiało odpowiedzieć ;),
szkoda mi tych 9 dni, ale co zrobić , głupota nie boli , ale za to nie mam już wysypki na dłoniach i przedramionach, chociaż skóra nadal delikatna i wrażliwa,
na buźce elegancko sama jestem zdziwiona bo brałam przecież tylko 11 dni w tym 6 dni podwójną dawkę, ale co było złego już wylazło na wierzch i teraz zostały już tylko podleczone ślady po tych niespodziankach, może tylko gorzej wygląda szyja, ale zadziwiające jest to że już się nie świece na czole i nie mam takich podskórnych grudek, skóra gładka i delikatna, tylko czarne punkciki gdzie nie gdzie i nosek cały choć nie są już tak widoczne te nieszczęsne wągry, pielęgnacja wciąż ta sama, może to jej zasługa, rumianek rano i wieczorem, zero chemii z kosmetyków, alantan i pasta cynkowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...