Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 lutego 2012

Przymusowa przerwa

dzień 12 ( 1x 20 mg)
niestety bez tabletki ja to mam szczęście i pamięć tak się dzisiaj spieszyłam ,że aż zapomniałam tabletek z mieszkania do domu zabrać Smutny ,a to przez ten egzamin ;/ dobrze że chociaż zdany,
i co teraz przymusowe odstawienie na 9 dni , kurczę  Niezdecydowany chyba że jeszcze wykombinuje coś z moim lekarzem rodzinnym w poniedziałek i o ile Aknenormin będzie w mojej aptece.

Chyba za wcześnie zaczęłam się cieszyć z efektów, bo buźka wyraźnie się oczyszcza i poprawia, skóra delikatnie się łuszczy to na nosie, pojedyncze najgorsze pryszcze wychodzą, tragedii nie ma, ale co będzie jak zrobię ,aż ponad tygodniową przerwę ?  Płacz . (zła, zmęczona,walcząca z zarazkami to przez ten mróz) ale nie zamierzam się poddawać tak łatwo.

Pielęgnacja ta sama: mycie rumiankiem, ewentualnie kiedy trzeba nawilżanie Cetaphil , obowiązkowo nawilżanie Alantan plus maść ust. 

Wysypka na rękach jeszcze nie do końca wyleczona, ciało wymaga delikatnej pielęgnacji zwłaszcza przy takich reakcjach, dlatego używam mydełka bambino i oliwki dla dzieci babydream.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...