Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 stycznia 2012

Aknenormin

29 styczeń- dzień 7 -20 mg to jest jedna tabletka na noc

do tej pory brałam 2 tabletki czyli 20 mg x2= 40 mg na dobę tak do wczoraj czyli 6 dni
teoretycznie miały być jakieś złe albo dobre efekty po tych 7 dniach czytaj tygodniu tak zapewniała Dr i wtedy kazała zmniejszyć dawkę co też czynię dzisiaj.

Skutki uboczne:
-suche usta to normalne u większości jak już przed rozpoczęciem kuracji o nie dbałam nawilżając je rano i na noc wazeliną , teraz też to czynię + ochraniam Alantan plus maść- jedyny jej minus to to że jest gorzka przez co nie można oblizywać ust ;) ale to chyba dobrze .
-pragnienie co wiąże się pewnie z tymi suchymi ustami, woda, wapno musujące to na alergię ;(, zielona herbata
-podrażnienie i zaczerwienienie skóry z łuszczeniem na nosie i policzkach, to moje najwrażliwsze strefy, nie jest źle, od wczoraj przemywam twarz tylko wacikami nasączonymi w naparze z rumianku ;), a nawilżam Cetaphil MD.
-wysypka, pokrzywka na przedramionach, stąd wapno i zmniejszenie dawki ,mam nadziej że zniknie, a pojawiła się wczoraj wieczorem

to na tyle , jakoś nie jestem przerażona, bo wiem, że swoje trzeba wycierpieć czasami, w lustro jeszcze mogę spoglądać ;) ,aż tak bardzo dużo niespodzianek nie ma , a jeśli są to takie 2-3 bolące ale smaruje je na noc pastą cynkową.

to be continued


mój zestaw pierwszej pomocy ;)






1 komentarz:

  1. Oj mój wyglądał tak samo, i w sumie nadal muszę używać Alantan na usta choć właśnie skończyłam kurację.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...