Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 marca 2013

Aknenormin, leczenie trądziku, 4 miesiące po

Kolejny miesiąc już po, a dokładnie 4 mija. Jest fajnie, dobrze, czasami jakieś malutkie czerwone punkciki się pojawią, ale to naturalne, nikt nie jest bez skazy, a niedoskonałości skóry powodowane są przez nasz stan zdrowia, zimne i ciepłe powietrze, alergeny mogą zostać przeniesione na twarz za pomocą rąk, zła pielęgnacja albo jej brak, czynników jest wiele, tak samo jak każdy z nas jest inny.

Ale twarz mi się nie świeci, błyszczy lub inne, rozszerzone pory są na nosie szczególnie, nie ma natomiast żadnych stanów zapalnych, podskórnych gul, pryszczy, nic.
Ja już nawet nie pamiętam co to znaczy wyciskać ? ;)

Ok to załączam aktualne zdjęcia, a Wam wszystkim leczonym i nieleczonym życzę wiary, siły i powodzenia. ;)




P.S. zdjęcia bez retuszu i makijażu, wykonane rano po umyciu.

5 komentarzy:

  1. hej. pisalm juz o problemie u aliny na blogu odpsials mi wiec zawitalam tu. :) jestem pod wrazenie mjak wyleczylas tradzik ja nie mam a tak mocnych krost ,lecz mam wagry ,zaskorniki i pojedyncze wypryski . niestety uzywam silnej masci locacid ,ktora wysusza i skora czasem jest normalna a czasami schodzi platami. Uzywam niva soft lecz ona ma gliceryne,alkohol i troszke zapycha ale nie jest zle. Iwostin nie sprawdizl sie w 100%.... Ceptahil byl ok jednak pwodowal ze krosty robily sie ropne,to dziwne... masz mozne do polecenia neidrogi krem nawilzajcy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, że powinnaś zrezygnować z mycia twarzy mydłem, nie wiem jak działa mydło alep, ale nie jest to chyba takie zwyczajne mydło, które wysusza. Krem nawilżający nie mam takiego, który stosuje codziennie, ale teraz testowałam próbkę z ziaja med kuracja lipidowa krem naprawczy, kosmetyki z zjai są dostępne w aptekach i nie są drogie, czasami też w zestawach promocyjnych, miałam też próbki emolium i też były fajne, jak i krem Johnson`s Baby intensywnie pielęgnujący. To sprawa naprawdę indywidualna, radzę każdemu żeby poszedł do kilku aptek i popytał o darmowe próbki kremów, aby znaleźć swój ideał.

      Usuń
  2. nie myje twarzy mydłami, myje czasem plynem do higieny intymnej bo potocznie mowiac "co do dupki to do twarzy" heh :) mam perfecte zel oczyszajacy i soraya. :) na kosmetyki johsona mam uczulenie :( no ale mimo wszystko dziekuje za rade. :) :* a jeszcze pytanie, przy leczeniu tez mialas problemy z sucha skora? a moze ten alantan na skore nakaldac? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma osoby, która nie miałaby suchej skóry podczas leczenia trądziku.
      Alantan plus maść dobra jest do ust, działa lepiej niż niejeden super balsam, a ten Alantan w kremie to nie wiem czy nawilża, oba stosowane są przede wszystkim u dzieci np. przy odparzeniach, mają w składzie pantenol i alantoine czyli substancje łagodzące i kojące. Polecam zajrzeć na forum izotek.pl, może tam znajdziesz cenne rady ;), pozdrawiam

      Usuń
  3. Tak przeglądam zdjęcia na przestrzeni czasu i widać, że ta kuracja sporo Ci dała :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...