Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 stycznia 2013

Aknenormin,2 miesiące po...

nowy rok, nowa skóra, zero problemów... oby trwało wiecznie czego Wam i sobie życzę ... ;)



2 miesiące po

+skóra czysta , matowa, widoczne pory ale nie rozszerzone, kilka drobnych blizn i przebarwień widocznych tylko z bliska
+mycie Cetaphilem emulsja, nawilżanie kremem pielęgnującym, usteczka alantan,
+zdjęcia bez makijażu i retuszu


P.S najgorsze że włosy już się normalnie przetłuszczają i muszę myć co 2 dni :(, ale to nic bo lubię mieć świeże i pachnące , przy tym eksperymentuje jak na włosomaniaczkę przystało ;)

4 komentarze:

  1. Dziekuje za odwiedzenie mojego bloga, bo dzięki temu do Ciebie trafiłam!
    Kończę właśnie 2 miesiąc kuracji i już widać efekty. Osobiście boje się trochę tego że przyczyna u mnie może być inna, np problemy hormonalne i te leki nie pomogą, ale niestety taka już ze mnie pesymistka. Trochę też mnie martwi to że moja lekarka jest bardzo ostrożna w dawkach. Mam wizytę za tydzień, ciekawe co teraz mi powie.
    U Ciebie efekty są fantastyczne, też bym sobie takich życzyła.
    Jeśli chodzi o włosy to szkoda ze wracają do przetłuszczania. Ostatnio pytalam mojej dermatolog czy zostanie mi ta matowa skóra po kuracji, to powiedziała że tak. Zastanawia mnie jeszcze czy po kuracji wzrok mi się poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam całego bloga. Efekty są naprawdę rewelacyjne. Mam nadzieje ze u mnie tez takie będą. Troche mnie martwi to że kuracja trwa tak długo, ale cóz jeśli nie bezie wyjścia to bedę łykać. Ciekawa jestem jak będzie po dłuższym czasie po odstawieniu. Pozdrawiam Cie serdecznie i gratuluje, bo wiem jaka to ulga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak skutki uboczne typu wypadanie włosów?miałaś jakieś?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie bo zawsze łykam jakiś suplement diety ze skrzypem, ale wiem ,że niektórym bardziej wypadają włosy, odpowiednia pielęgnacja i odżywianie też ma znaczenie, nie można wszystkiego zwalać na tabletki ;)
    ...najgorsze ale znośne było suchość w nosie, krwawienie z nosa i suchość oczu.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...