Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 grudnia 2012

Cetaphil recenzja mini produktów

jakiś czas temu Cetaphil zorganizował na swoim profilu na facebooku , mini test wiedzy o swoich produktach ,w którym za poprawne odpowiedzi można było otrzymać , zestaw mini produktów Cetaphil.


W skład zestawu wchodzą :

 Książeczka o produktach firmy...
 buteleczki o pojemności 29 ml, tubka 14 g

1.Cetaphil EM, Emulsja micelarna do mycia
+ konsystencja żelu, pół przezroczysta
+ bezzapachowa
+ nie powoduje podrażnień, alergii czy wysuszenia
+ wydajność
+/- cena
Stosuje rano i wieczorem nakładając pokazaną na zdjęciu ilość na twarz , delikatnie masuję i zmywam wacikiem kosmetycznym. Idealnie oczyszcza, pozostawia skórę świeżą przygotowaną do dalszych zabiegów.
Mój nr 1 jeśli chodzi o produkty do mycia.
2. Cetaphil MD Dermoprotektor, balsam do twarzy i ciała
+ konsystencja lekka kremowa, typowego balsamu
+/- pozostawia filtr na twarzy, uczucie tłustości
- podrażnia, lekko szczypie
O ile w czasie leczenia ,,Izotekiem'' był idealny o tyle teraz powoduje u mnie podrażnienie i lekkie szczypanie skóry twarzy, być może moja skóra twarzy nie potrzebuje już takiego nawilżenia, mimo wszystko będę go miło wspominać i polecać wszystkim.


3.Cetaphil DA Ultra, krem intensywnie nawilżający
+ konsystencja kremu, bardziej gęstszy od balsamu
+ bezzapachowy
+ nie podrażnia
+/- pozostawia filtr , uczucie tłustości 
- cena
Stosowałam raz, bo znalazłam już swój ideał kremu nawilżającego, jeśli ktoś potrzebuje intensywnego nawilżenia z pewnością się u niego sprawdzi.







na koniec recenzji trafny slogan użyty przez producenta
pod którym się podpisuje



1 komentarz:

  1. O ja też sie podpisuje. Od dłuższego czasu używam Dermoprotektora, teraz na gwiazdkę dostałam emulsję i krem lipoaktywny. Kupione w promocji o której było na facebooku.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...