Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 kwietnia 2012

Krew się leje...

Aknenormin 20 mg, 1 raz dziennie, w sumie przyjętych 1860 mg.

spokojnie wszystko pod kontrolą , tylko nos i jego śluzówka nie daje rady, i nawet spray z roztworem soli morskiej nie pomaga, bo ja żadnego nawilżenia po tym nie czuje. Więc pobiegłam dzisiaj do mojego lekarza rodzinnego po lek , dostałam aerozol do nosa w zawiesinie, cena prawie 30 zł lekko mnie przeraziła, ale nie chcę już budzić się z krwią w łóżku, dziś miało to miejsce dwukrotnie , a tak w ogóle to już 3 raz podczas brania Izoteku. Krew kapie zwykle z lewej dziurki, tworzą się w niej strupy które zasychają, mam nadzieje, że ten lek mi pomoże, a później trzeba będzie nawilżać może oliwką, maścią ?
Będę musiała też zainwestować w jakiś krem z filtrem do buźki, bo dzisiaj na słońcu prawie 30 stopni C było u mnie, a skóra cienka jak papier, pielęgnacja w dalszym ciągu ta sama, rumianek i nic po za tym, alantan plus maść na usta. Twarz gładka jak nigdy, nowych pryszczy 0 (słownie) zero ;)

1 komentarz:

  1. Bałabym się go wziąć, ale po 2 kuracji antybiotykowej (teraz biore unidox wczesniej brałam tertralysal) Unidox zaczynam drugi miesiąc efekty znikowe a nawet obsypało mnie znowu. Życzę wytrwałości i zdrowia bo do izoteku potrzeba nielada nerwów i cierpliwości :)))

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...