Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 maja 2012

alergia

dzisiaj nie biorę 

moja buźka jest nie tylko podrażniona od słońca , ale i od kremu, który testowałam tylko na skroni i za uchem, nie rozumiem jak dermokosmetyki mogą wywoływać reakcje alergiczne, u mnie niestety często się to zdarza :(, krew mnie po prostu zalewa i mam ochotę płakać, ale to nie mój pierwszy raz, boję się tylko, że tak mi już zostanie...

a jak to wygląda: czerwone place w miejsu posmarowania, czasami napuchnięte, piekące i swędzące, ratuje się piciem wapna i w szczególnych przypadkach lekiem Encorton.

dziś alergię wywołał Eucerin Dermo Purifyer kojący krem nawilżający 
inne które ostatnio testowałam na nadgarstku
Pharmaceris delikatny fluid intensywnie kryjący




 Garnier krem BB upiększający krem 5w1



1 komentarz:

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...