Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 grudnia 2011

Leczenie

20 grudnia, wtorek
zaczynam od tabletek Tetralysal dawka 300 mg, 2 razy dziennie przez 14 dni , później 20 dni po 1 tabletce .Antybiotyk ma postać dwukolorowych kapsułek. Cena za 16 kapsułek 38 zł .
22 grudnia, środa 
udało mi się dopiero kupić żele i zaczynam stosować
- żel Epiduo (cena 39 zł)do stosowania bardzo małej ilości dosłownie jak to Pani doktor określiła jak ziarenko pieprzu, na czoło codziennie na noc nos i broda co drugi dzień, niestety ze mnie taki pacjent jak w ulotkach można przeczytać o działaniach niepożądanych :(, budzę się rano całe czoło czerwone i swędzące jak to było przy Duac, czyli podrażnienie czy też poparzenie , ok myślę sobie przeżyje, cieszyłam się że broda dała radę, ale za wcześnie , bo ta zareagowała tak samo następnego dnia. Myję buźkę wspomnianą wcześniej pomadą i nawilżam kremem z witaminą A + E, bo jak się dowiedziałam z forum nawilżanie jest niezbędne przy stosowaniu tego rodzaju leków i już sobie zamówiłam polecany przez innych pacjentów Cetaphil Dermoprotektor. Jak podrażnienie ustąpi spróbuje ponownie już z nawilżaniem...
- żel Normaclin (15 zł) do stosowania punktowego, użyłam raz na widoczne pryszcze i tutaj raczej żadnej reakcji nie obserwowałam , na razie nie stosuje bo chcę trochę ukoić moją podrażnioną buźkę .

Ceny znów o mało nie przyprawiły mnie o zawał , ale czego się nie robi dlatego żeby dobrze wyglądać, tylko dlaczego, co niektórzy nie muszą ,aż takiej ponosić .

1 komentarz:

  1. Przyjmowałam te antybiotyki i stosowałam maść epiduo około rok temu. Tabletki na mnie nie podziałały, maść już bardziej ,ale nie do końca. Aczkolwiek wielu osobom bardzo pomogła :) W chwili obecnej moja skóra znacznie się poprawiła. Stosuję davercin i brevoxyl, choć uważam ,że największy wpływ na mnie (co było nie zamierzone przeciw trądzikowo)codzienne stosowanie kremu aloesowego (przywieziony z Maroko), dopiero później dowiedziałam się ,że aloes dobrze radzi sobie z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...