Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 grudnia 2011

leczenie zewnętrzne c.d.

zazdroszczę tym co nie reagują podrażnieniem na epiduo, spróbowałam tydzień po pierwszym użyciu (czyli wczoraj na noc) kiedy już podleczyłam skórę, umyłam buźkę i odczekałam 30 min, później minimalnie epiduo i kolejne 30 minut , żeby nałożyć Cetaphil. Może i nie wyglądam jak za pierwszym razem, ale podrażnienie jest i do tego swędzenie przez które nie doczekałam do rana, pobiegłam do lodówki po zimne mleko i przemyłam wacikiem, ulżyło na chwilę , teraz w ciągu dnia przemywam naparem z rumianku i smaruje Cetaphilem, mam nadzieje że długo się nie będzie utrzymywać... :( dodam że smaruje tylko brodę ,czoło i skronie bo tam najwięcej syfków, ale widzę że mimo tego dyskomfortu jakim jest czerwona skóra i swędzenie ,wszystko ładnie wychodzi na wierzch i szybko się goi, to może jakoś przeżyje a i moja skóra z czasem się przyzwyczai ? jak to mówią co nas nie zabije, to nas wzmocni ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...