Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 grudnia 2011

Dermatolog ,wizyta nr 3

 19 grudnia,
czas oczekiwania dość długi na samą wizytę jak i już w poczekalni, ale chyba było warto bo Pani doktor całkiem z innym podejściem, nie musiałam mówić po co przyszłam , dodałam tylko że to chyba widać :(, na to Pani doktor , czy nie jestem w ciąży i czy się kiedyś leczyłam, to wspomniałam tylko o żelu Duac który zastosowałam tylko 2 razy i już do niego nie wrócę, bez owijania w bawełnę dostałam antybiotyk w tabletkach i 2 żele, wszystko ładnie zapisane i wytłumaczone jak stosować, z dodatkowym życzeniem powodzenia ;) i żeby stawić się na kontrolę po zakończonej kuracji antybiotykiem, ogólne wrażenie miło i rzeczowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...