Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 marca 2012

Zalecane badania kontrolne

2 miesiące ... przyjętych 1320 mg

dzisiaj badanko ;) nic nie bolało :P wyniki ,też wporzo jeszcze żyję ;) i czuję się dobrze , tak samo zresztą wyglądam ...

mój pierwszy raz jeśli chodzi o :
CHOLESTEROL 198 mg% norma 140-200
Trójglicerydy 97 mg% norma kobiety 40-140, mężczyźni 60-160
ASPAT 26 U/L norma kobiety <31 , mężczyźni <37
ALAT 28 U/L norma kobiety <31, mężczyźni <40

koszt 13 zł

wizyta u dermatolog w środę , już się nie mogę doczekać  ;D

3 komentarze:

  1. przeczytałam Twojego całego bloga :)
    i nawet nie wiesz jak Cię rozumiem. Depresja, spuszczona głowa, brak chęci do życia do wychodzenia z domu? Okropne uczucia które nie opuszczają mnie do dzisiaj, do teraz. Walczę z trądzikiem od 20 roku życia. Nie wiem dlaczego pojawił się dopiero TERAZ! W Wieku 20 lat?. (mam obecnie 22 lata). Brałam teralsyal z epiduo- przez rok mogłam się cieszyć ładną zdrową buzką. Teraz nawrót, kolejny antybiotyk- UNIDOX i epiduo. Aktualnie jestem w trakcie wysypu. Ale goi się. Chciałabym izotek, ale chce też mieć dziecko. Trzymam mocno kciuki za twoją kurację, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam od początku posty. Twoja historia jest bardzo podobna do mojej. Ja jutro idę robić badania krwi, tylko że ja mam zrobić ich duzo wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  3. I teraz efekt leczenia już się utrzymuje? :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...