Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 marca 2012

Aknenormin miesiąc

dzień 42-9=33, w sumie 780 mg, miesiąc po,

miesiąc do wizyty kontrolnej
+stan cery , nie pamiętam kiedy ostatnio miałam tak gładkie czoło ;), wszystko co już w niej siedziało ,,wylazło'' na wierzch :p, no i są tylko po nich ślady, które się regenerują ... skóra się nie świeci, włosy nadal nie przetłuszczają ;), pielęgnacja ta sama RUMIANEK ;)

(skóra wiadomo nie jest jeszcze idealna , bo regeneracja trwa ok 30 dni , tak gdzieś kiedyś przeczytałam czy usłyszałam, tzn. od uszkodzenia skóry , do jej powrotu do stanu przed uszkodzeniem.)



- pełno jest jeszcze widocznych z bliska porów, w których tkwią czarne ,,stare'' wągry, które mam nadzieję z tym delikatnym łuszczeniem które jest wyjdą w końcu na wierzch.
- skutki uboczne tamte poprzednie to były tylko jednorazowe historie, obecnie tylko suche usta i pękające kąciki ust ,tzw. ,,zajady '' radzi sobie z tym super alantan plus maść.

W życiu bym nie pomyślała ,że będzie to tak proste i bezbolesne leczenie, jednego sobie nie mogę wybaczyć, że tak długo żyłam z nieleczonym Trądzikiem , myśląc ,że tak musi być... już wiem że nie ;)

3 komentarze:

  1. Dziekuje ci z calego serca za wszystkie twoje wpisy! Jesli dobrze pojdzie, to pojutrze zaczne brac Aknenormin. Widze ze byc moze juz za miesiac bede wreszcie wygladac ladnie! Super ze pisalas regularnie co miesiac, to na prawde mi pomoglo! tez bede stosowac rumianek i alantan, skoro tobie pomagalo. pozdrawiam i gratuluje pozytywnych efektow kuracji :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3mam kciuki, ale pamiętaj, że każdy organizm jest inny, warto robić zdjęcia tak jak ja, bo to po nich widać jak twarz się zmienia, powodzenia

      Usuń
    2. Wiem, że być może na efekt będę musiała poczekać nieco dłużej niż ty, ale jestem dobrej myśli :) Pozdrawiam
      Aga

      Usuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...