Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 lutego 2012

Aknenormin 600 mg

dzień 33 -9 przerwy = 24 w sumie 600 mg
(już się pogubiłam jak to liczyć ;), ale daję radę )

z dnia na dzień coraz ładniej, czasami lekkie zaczerwienie, na policzkach i nosie bo tam najwrażliwsza skóra, przynajmniej u mnie, skutki uboczne tylko suche usta, rozdwojone paznokcie ale tylko na pierwszych 3 palcach u rąk , najbardziej narażone na urazy bo nie są krótkie 2-3 mm wystają , oczka zmęczone (komputer, czytanie, wiatr itp.itd.) i lekko zaczerwienione, podrażnienie też było ale to i bez izoteku mi się zdarzało dość często , bo mam tak wrażliwe, byle pyłek czy rzęsa wpadnie i już czerwone, zakupiłam kropelki Starazolin 



 źródło
, z jednego się cieszę a z drugiej strony martwię ;), a mianowicie moje włosy są strasznie suche, a plusem jest to ,że już się w ogóle nie przetłuszczają, spokojnie mogę myć 2 razy w tygodniu tylko dla odświeżenia, no i w związku z tym muszę zmienić szampon i odżywkę ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...