Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 maja 2013

Pół roku: zakończyłam leczenie trądziku

Jestem zaskoczona jak ten czas szybko mija, dziś brakuje mi tych tabletek, po 9 miesiącach brania można się przyzwyczaić ;).

Trądzik nie wraca, pojawiają się sporadycznie drobne niespodzianki, które szybko się goją, niestety nadal mam do czynienia z zaskórnikami w strefie T, czoło, nos, broda. Będzie więcej wolnego czasu to zacznę eksperymentować, może odważę się na olejowe oczyszczanie twarzy , wielu osobom sam ten sposób, czy zmiana pielęgnacji, odżywiania pomaga załagodzić lub pozbyć się zmian trądzikowych.

Jest ok, już się nie wstydzę nie drapię i nie płaczę.
Tylko wy czasami mi przypominacie pisząc do mnie że miałam kiedyś trądzik i się leczyłam, ale to jest bardzo miłe.

Zapraszam oczywiście do obejrzenia kolejnych zdjęć, oczywiście bez retuszu, makijażu a nawet kremu, wczoraj wieczorem żel z biedronki micelarny, a dzisiaj napar z rumianku i może maseczka ;).

 czoło ma swoje gorsze i lepsze dni
 policzki to samo, często lekko zaczerwienione, wrażliwe, ale one zawsze takie były

broda w miarę czysta

Masz pytanie ? Zadaj je w komentarzu, napisz na e-mail lub na GG.
pozdrawiam, 3majcie się ;)

2 komentarze:

  1. Ładnie, bardzo fajne efekty! Ja obecnie jestem przy NONANCe z http://sposoBYNatradzik.pl Koleżanki mi go poleciły i postanowiłam kupić. A efekty takie że trądzik bardzo szybko znika...... może podeśle zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem przekonana co do skuteczności takich reklamowanych środków, ale jak widać na każdemu może pomóc co innego, czasem nawet zmiana pielęgnacji czy diety.
    Zdjęcia chętnie zobaczę proszę pisać na pryszcz-ja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...