Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 września 2012

pół roku z Aknenorminem

tak wynika z ilości wybranych tabletek, a przecież moja przygoda z tym lekiem zaczęła się 23 stycznia, z małymi przerwami i różnymi skutkami ubocznymi powoli zbliżam się do końca , jeszcze 2 miesiące brania , co 2 dni. bo zostało mi 30 tabletek, Aknenorminu 20 mg.

Stan moje skóry nigdy nie był tak dobry, patrząc na zdjęcia przed i po już teraz nie mogę w to uwierzyć że ja mogłam tak wyglądać ?!

kiedyś :(
teraz ;)



 oczywiście cera nie jest jeszcze ideałem , bo drobne niedoskonałości i suche placki oraz zaczerwienienie, pojawiają się od czasu do czasu ale to wina słońca, na które i bez izoteku miałam uczulenie ;/. Z bardzo bliska widoczne są też ślady w postaci płytkich blizn, pamiątki po wyciskaniu.

Skutki uboczne:
wcześniej wspomniane, jak również ostatnio odczuwane : szum/dzwonienie w jednym uchu (nie wiem czy to może mieć związek z izotekiem, bo kiedyś już podobny problem miałam i samo przeszło), ból, kłucie w klatce piersiowej, możliwe że to mięśnie, lub serce ( też już kiedyś miałam z nim problemy) dlatego z suplementów diety łykam teraz ,, Magnesium B6 Skurcze'' magnez z potasem i od razu mi lepiej ;)

Pielęgnacja:
dwa razy zrobiłam sobie maseczkę z płatków owsianych, ale jakoś do mnie to nie przemawia, bo ta paćka spływa z twarzy. Za to lubię maseczkę z plasterków ogórka, chłodzi, koi i rozjaśnia.
Codziennie rano i wieczorem powtarzam ten sam rytuał przemywam buźkę wacikiem nasączonym w rumianku, który codziennie lub co dwa dni zaparzam.

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci skończonej kuracji, ja jestem dopiero na 6 miesiącu , jeszcze dwa oh :)
    Masz piękną buzię .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! jestem pod wrażeniem, bardzo ładna cera! Ja jestem w trakcie kuracji, a raczej na samym początku - minął 1 miesiąc :) Mam nadzieję, że również będę mieć taką gładką buźkę. Gratuluje! ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...