Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 5 lipca 2012

5 miesiąc z izotekiem

5 miesiąc, w sumie przyjętych 155 tabletek, Aknenormin 20 mg = 3100

wizyta kontrolna 16 lipca, przed tym wykonam ponowne badania: cholesterol, aspat, alat i trójglicerydy.

z moich obliczeń wynika , że moja kuracja powinna trwać 9 m-cy, nie wiem czy tak długa jest mi potrzebna i czy muszę dalej się narażać na skutki uboczne przez jakie przeszłam i jakie odczuwam nadal.

Skutki uboczne :
1. suche usta- Alantan plus maść
2. sucha skóra całego ciała w tym dłonie- kremy i balsamy
3. podrażnienie,pieczenie, suchość i zaczerwienienie oczu- krople, rumianek, ogórek
4. ból stawów, ścięgien odczuwany w piętach, po dłuższym leżeniu czy siedzeniu- da się rozchodzić ale jest nieprzyjemny, biorę zapobiegawczo Ketoflexan.

A teraz najważniejsze, jak wyglądam dla mnie jest to kolosalna różnica, pryszczy żadnych, świecenia skóry- teraz to bardziej zasługa potu niż gruczołów i chociaż małe blizny po moim rozdrapywaniu są widoczne, jak i pory na nosie, czy wokół niego , to myślę że jeszcze wszystko przede mną i uda mi się osiągnąć cerę o jakiej marzę, wiadomo nikt nie jest idealny, ale pomarzyć i walczyć o zdrową i piękną cerę może każdy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...