Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 listopada 2011

Dieta

Jesteś tym ,co jesz !
Znane stwierdzenie, ale czy prawdziwe ? 

Coraz bardziej zaczynam zastanawiać się nad tym ,czy spożywane produkty ,posiłki mają wpływ na moje samopoczucie i wygląd mojej skóry.

Od dwóch tygodni postanowiłam zmienić moje żywienie, z uważam i tak dość dobrego na jeszcze lepsze ? to się okaże.
Śniadanie: jak wiadomo najważniejszy posiłek dnia, (dawniej jadłam białe bułeczki z masełkiem , dżemem, nutellą ,miodem.) teraz jem jogurt naturalny z muesli , kaszkę mannę z sokiem.
Obiad: ulubiony kurczak,z dodatkiem skrobiowym(ryż, kasza, ziemniaki) i witaminowym (warzywa), potrawy z jaj, ziemniaków.
Kolacja: 2 kromki chleba graham, lub innego ciemnego, wędlina i sery.
Pomiędzy głównymi posiłkami owoce, woda, zioła zamiast herbaty czyli ziele bratka trójbarwnego (trądzik), suplementy diety musujące Wapno, Magnez.

Całkowicie wyeliminowałam czekoladę i słodycze które zdarzało mi się podjadać , ciężki mi z tym ale jakoś sobie radzę ;). Zrezygnowałam też z białego pieczywa.

Jako takiej diety na trądzik, czy mającej wpływ tylko i wyłącznie na skórę nie znalazłam, (mówi się często że to czekolada , ostre przyprawy mają wpływ na trądzik , ale czy to na pewno prawda ?) 
Każdy ma indywidualne zapotrzebowanie na dane składniki odżywcze jak i ich ilość, jeden może jeść to co chce inny prawie nic, a może warto jeść to na co ma się akurat ochotę i mieć z tego radość. ;)
 Myślę że każdy się ze mną zgodzi co do tego, że posiłki powinno spożywać się regularnie, w pozycji siedzącej , bez stresu i pośpiechu.

Chciałabym w przyszłości zastosować dietę zgodną z grupą krwi, tylko problem jest na razie taki że nie wiem jaką mam grupę krwi.


proponuje zobaczyć ten ciekawy film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...