Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 listopada 2011

Dermatolog w gabinecie

 pierwsza wizyta nie należała do udanych, Pani Dr jak się okazało już na emeryturze, sobie dorabia jak się dowiedziałam w poczekalni, ale wtedy było mi wszystko jedno, 
-po wymianie dzień dobry Pani doktor pyta z czym mam problem ,
-no to opowiadam, coś tam pokiwała głową no tak to jest trądzik, 
-otrzymałam próbki kosmetyków serii Pharmaceris do skóry trądzikowej, które mogę sobie sama kupić, nie tego oczekiwałam po lekarzu, no ale dobra co ja mogę , nie oszukujmy się kosmetykami trądziku się nie wyleczy -pytam czy może jakieś tabletki, suplement diety ? 
-Tak jest taki Laktocer + Zn 
a najlepsze było chyba to że wizyta trwała 15 minut (co jak się dowiedziałam od miłej starszej Pani w poczekalni to u tej Pani Dr norma ;) ) eh

druga wizyta już u innej Pani Dr (po 40-stce) myślałam że będzie lepiej ale niestety się myliłam :(
-kolejna historia z czym mam problem
-diagnoza bez jakiegokolwiek kontaktu-trądzik
-przepisała lek na receptę Duac szkoda że nic mi o nim nie powiedziała (cena 45 zł mnie prawie do zawału doprowadziła ;), a uczulenie jakiego po nim dostałam ,do wizyty u lekarza w celu leczenia sterydem tego uczulenia)
-pytam o tabletki- to samo Laktocer Zn + w promocji 23 zł 40 tabletek na 20 dni, więc jestem już przy drugim opakowaniu i efektów jakoś nie widzę
-ta wizyta trwała może 5-10 minut -bez komentarza
Wnioski ,opinie ?
-gdzie wywiad lekarski i zainteresowanie pacjentem?
-informowanie o leku jaki się przepisuje, skutkach ubocznych itp.


mam nadzieje że inni trafiają do lepszych specjalistów ?
dobrze że można też skorzystać z opinii innych internautów, za sprawą stron podanych w poprzednim poście, jak i polecenia naszej rodziny czy znajomych.

z nadzieją czekam na trzecią wizytę , oby udaną , w końcu do 3 razy sztuka ;)





1 komentarz:

  1. Skąd ja to znam. Też już odwiedziłam tylu dermatologów, wizyta 10-15 minut to naprawdę długo. Teraz trafiłam do dobrego dermatologa, który przepisał mi Aknenormin wreszcie. Lekarz jest oblegany dlatego przekazał mnie innej lekarce która mam mnie prowadzić, co juz nie za bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...