Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 listopada 2011

Choroba skóry

nie ma się co oszukiwać ,niestety trądzik jest chorobą ,niby nie boli a jednak potrafi zniszczyć/zmienić życie w moim przypadku wygląda to tak :


mam 23 lata i nie pamiętam kiedy ostatnio miałam zdrowa i gładka buzię, główny problem moim zdaniem to skóra mieszana ,suche i gładkie policzki , przetłuszczająca i problematyczna strefa T , czoło , nos i broda , na których to partiach występują i pojawiają się zaskórniki , krostki i wągry. Dbam o swoja skórę jak najlepiej potrafię mycie rano i wieczorem , nawilżanie od czasu do czasu maseczka, chociaż nie jest to łatwe bo musiałam wiele przejść jak również moja skóra która reaguje alergicznie na kosmetyki,dlatego teraz jeśli coś testuje to tylko na nadgarstku a i tak kończy się to reakcja alergiczną w postaci zaczerwienienia , swędzenia i opuchlizny w połączeniu z czerwonymi kropkami, które to stany leczę zwykle lekami na recepta i pijąc litrami wapno, ma to miejsce po użyciu kosmetyków zwykle kolorowych , podkładów , fluidów, kremów, czy tez pomadek do ust.Dlatego nie mam już siły , walczyć z moja skórą, chciałabym w końcu zapomnieć o problemie i cieszyć się piękna i gładką skórą. Słów kilka o moim sposobie życia i odżywiania. Odżywiam się zdrowo i regularnie na tyle ile mogę , nie jadam fast foodów i nie pije napojów gazowanych, nie używam tez żadnych ostrych przypraw, jedyna moja używką (była !)  czekolada, ale czy ona naprawdę szkodzi ? Na co dzień studiuje, stresy miewam jak każdy chyba ;) staram się kontrolować. Suplementy diety łykałam już prawie wszystkie więc zastanawiam się teraz czy nie czas na antybiotyki , bądź tabletki antykoncepcyjne ? 

obecnie jestem po 2 wizytach u dwóch różnych Pań dermatolog, oby dwie zaliczam do nieudanych, bo m.in. nic więcej co wiem na temat mojej skóry się nie dowiedziałam :( , więc pozostaje mi czekać na kolejną mam nadzieje że udaną wizytę u innego lekarza...od kilkunastu dni też inaczej się odżywiam, ale o tym innym razem , czekam na wasze historie, opinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz może pomóc innym, możesz też zadać pytanie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...